2009年8月10日星期一

•°•mix !•°•

几天没写blog了,有想念我的部落吗?^^
few days no write blog jor,got miss here?

为什么我会写华语又写英文?因为我有朋友不会看华语,
也有朋友不会看英文。。==所以。。mix 一下。。
y me write english n chinese geh?
bcause i got frens dunno chinese o english,
so..me write mix...==''

这几天都没写,是因为没什么特别的事情,
只是。。
简单的,轻松的,就酱过而已。。
tis few day no write blog,cause ntg to write..

上星期五那天,我有两个女生朋友来我家,
我姐妹来的,因为她要拿那个减肥搽身体的给我和另一个试~
friday nite,i got 2 best fren come my home,
they bring tat keep fit de thing 2 me n another fren~

哈哈,你们又想讲我又要减什么了是不是?
haha..all of u wan say me wan keep where again?

那个不是拿来吃的,
所以很OK,拿来搽而已^^
tat not eat..so..juz use at body onli^^dont worry.

价钱还不知道,
有没有消,也要试了才知道~!
tat price haven noe,can keep fit onot,
wan try jor xin~!^^

好啦,我不知道还要写什么,
就写到这里吧~!
k lah,me duno wan write wat,
juz stop here loo~!

我的英文你们应该看的懂吧?==
my english..all of u can understand?

——————————————————————————————————

*完毕*

9 条评论:

  1. mix rice...nice....

    回复删除
  2. 你的英文。。。
    真的。。。。
    好厉害=="

    回复删除
  3. 龙马:==你yak自己啦..

    eric:==是称赞吗???

    回复删除
  4. yerr
    ==
    whole broken english

    回复删除
  5. xiaogui:woi...apa oh??ur english also half water onli~

    回复删除
  6. 呕烂屎半桶水而已。。看了屎别肚烂。。xD

    oh ling juice half tong water only..see jor sibeh dulan xD

    回复删除
  7. my english better than urs ==
    ur english whole broken
    ah ceh

    回复删除